👈 فروشگاه فایل 👉

پروپوزال بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردي: بانک قرض الحسنه مهر استان سم

ارتباط با ما

... دانلود ...

پروپوزال بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردي: بانک قرض الحسنه مهر استان سم

پروپوزال بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردي: بانک قرض الحسنه مهر استان سمنان دارای 31 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال: بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردي: بانک قرض الحسنه مهر استان سمنان

تعداد صفحه: 31صفحه

فونت: B ZAR

فاصله سطرها: 1.15

منابع فارسی و لاتین: دارد

پرسشنامه و ضمائم: دارد

بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...

پروپوزال مديريت اجرايی گرایش بازاریابی

عنوان

بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردي: بانک قرض الحسنه مهر استان سمنان

مقدمه:

        امروزه کانون اصلی اندیشه و عمل بازاریابی نوین، به جای جستجوی مشتری برای محصولات تولید شده، تأمین رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری است تا به سمت محصول تولید شده یا خدمت قابل ارائه جلب گردد. بازاریابی اجتماعی  حوزه و قلمرو علم جدیدی است که می کوشد با استفاده از فنون بازار یابی تجاری ، اهداف و مقاصد اجتماعی را تححقق بخشد. بر اساس مفهوم بازار یابی اجتماعی، مدیران بازار یابی سازمانها نا گزیرند در تعیین راهبردها و خط مشی های بازار یابی خود عوامل مهمی نظیر خواسته های مصرف کنند گان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلند مدت را در نظر بگیرند. بعد فلسفی مفهوم بازار یابی اجتماعی بر این نکته تاکید دارد که هدف اصلی تصمیمات سازمانها، رضایت مندی مشتریان و تامین خواسته ها و نیاز های آنها است. ولی بانک ها تفسیری متفاوت نسبت به این موضوع دارند. هدف آنها تامین نیاز های مشتریان آنطور که خود می خواهند است، نه بصورتی که مشتریان ترجیح می دهند، و استراتژیهای بازار یابی خود را نیز بر اساس این تفسیر نادرست بنا می کنند. بانک ها از طرق مختلف مانند پیروی از استراتژی بانک سبز ، تعهد به اصول اخلاقی اجتماعی و انسانی، مشارکت فعال در فعالیت های خیر خواهانه و بشر دوستانه می توانند تصویر مناسب از بانک را در ذهن مشتریان ایجاد کنند. که این می تواند به عنوان یک اصل در ساز و کارهای تبلیغاتی و نیز بازار یابی بانک ها مطرح شود. زمان آن رسیده تا بانکها مفهوم واقعی اصول بازار یابی را درک نمایند و بر ضرورت بازار یابی ازجمله بازار یابی اجتماعی به عنوان مهمترین وسیله در دستیابی به اهداف، تاکید نمایند.

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت بهداشت كشاورزي پاورپوینت لوله گذاری دستگاه گوارش از راه رکتال پاورپوینت میزان یا شاخص های بهداشتی مبانی نظری زنجیره تامین و تعریف سیستم تولید بهنگام(JIT) مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم شهروند و شهروندی و تعلیم و تربیت شهروندی